ՄՈԴՈՒԼԻԱՆՎԱՆՈՒՄԸ<<ԿԵՏԱՅԻՆ ԳՐԱՖԻԿԱ <<ADOBE PHOTOSHOP>> | ||
Մոդուլի նպատակը | Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի տալ գիտելիքներ <<Adobe photoshop>> ծրագրային փաթեթի վերաբերյալ և այնպրակտիկ աշխատանքում կիրառելու կարողություններ: | |
Մոդուլի տևողությունը | 72 ժամգործնական աշխատանք՝ 72 | |
Մուտքային պահանջները | Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ,«ԳՈՒՆԱՆԿԱՐՉՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐԸ»,«ԳԾԱՆԿԱՐՉՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐԻ», «ԳՈՒՆԱՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ»մոդուլները: | |
ՈՒսումնառության արդյունքները | Այս մոդուլը յուրացնելուց հետո ուսանողը պետք է1) ներկայացնի գրաֆիկական ծրագրի սրբագրման գործիքները,2) ներկայացնի նկարի գունավորման ձևերը և գունային կորերի ստացման տարբերակը,
3) ներկայացնի ծրագրի գործիքները և մենյուները, 4) ներկայացնի ծրագրային էֆեկտները և էլեմենտների մոնտաժման հնարավորությունները: |
|
Մոդուլիգնահատման կարգը | Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների բավարարմակարդակի ապահովումն է: | |
ՈՒսումնառությանարդյունք 1 | Ներկայացնել գրաֆիկական ծրագրի սրբագրման գործիքները: | |
Կատարման չափանիշներ | 1)ներկայացնում է վնասված լուսանկարի մշակման աշխատանքային խնդիրները,2)կատարում է լուսանկարի մշակման գործողությունները պահանջվող հաջորդականությամբ:3)կարգավորում է լուսանկարի պայծառությունը և կոնտրաստը,
4) կատարում է խոշոր բիծերի վերացման աշխատանք, 5)կատարում է գունայինտոների կարգավորում հատուկ վրձնի օգնությամբ, 6)իրականացնում է գունային շերտերի տեսանե լիության ապահովում:
|
|
Գնահատման միջոցը | Արդյունքի յուրացումը գնահատվելու է գործնական առաջադրանքների հիման վրա:ՈՒսանողին հանձնարարվելու էկատարել գործնական առաջադրանք՝ վնասված լուսանկարի մշակման աշխատանքներ
գրաֆիկական ծրագրի սրբագրման գործիքներով: Արդյունքը համարվում է ձեռք բերված, եթե ուսանողը առաջադրանքները կատարում է գրագետ: |
|
Մեթոդաբանությունը և ռեսուրսները | Արդյունքի ուսուցումը կատարվելու է գործնական պարապմունքների միջոցով: Անհրաժեշտ է ունենալ ծրագրերի ուսուցման ձեռնարկներ, համակարգիչ, պրոեկցիոն սարք, ծրագրային աշխատանքների լավագույն օրինակներ ևհամակարգչային դասասենյակ: | |
ՈՒսուցման երաշխավորվածժամաքանակը | գործնական աշխատանք՝ 12 ժամ | |
ՈՒսումնառությանարդյունք 2 | Ներկայացնել նկարի գունավորման ձևերը և գունային կորերի ստացման տարբերակը | |
Կատարման չափանիշներ | 1) ներկայացնում է լուսանկարի մոնոխրոմ պատկերը,2) բաժանում է լուսանկարի պատկերը առանձին էլեմենտների:3) կատարում է լուսանկարի էլեմենտների գունավորում նախատեսված գործիքով և մենյուով,
4) կատարում է լուսանկարի առանձին էլեմենտների գունային փափուկ անցումներ, 5) կատարում է մշակված լուսանկարի անջատում ֆոնից և տեղադրում այլ մակերեսի վրա: |
|
Գնահատման միջոցը | Արդյունքի յուրացումը գնահատվելու է գործնական առաջադրանքների հիման վրա: ՈՒսանողին հանձնարարվելու էկատարել գործնական առաջադրանք՝ նկարի գունավորման ձևերի գունային կորերի ստացման տարբերակով:Արդյունքը համարվում է ձեռք բերված, եթե ուսանողը առաջադրանքները կատարում է գրագետ: | |
Մեթոդաբանությունը և ռեսուրսները | Արդյունքի ուսուցումը կատարվելու է գործնական պարապմունքների միջոցով: Անհրաժեշտ է ունենալ ծրագրերիուսուցման ձեռնարկներ, համակարգիչ, պրոեկցիոն սարք, ծրագրային աշխատանքների լավագույն օրինակներ ևհամակարգչային դասասենյակ: | |
ՈՒսուցման երաշխավորվածժամաքանակը | գործնական աշխատանք՝ 18 | |
ՈՒսումնառությանարդյունք 3 | Ներկայացնել ծրագրի գործիքները և մենյուները | |
Կատարման չափանիշներ | 1) ներկայացնում է շերտերի ընտրվածության գործիքները,2) ներկայացնում է շերտերի գունապատման գործիքները,3) ներկայացնում է գունային ֆիլտրերը և նրանց կիրառումը,
4) կատարում է լուսանկարի վերջնական տեսքի ապահովում ծրագրային մենյուի օգնությամբ: |
|
Գնահատման միջոցը | Արդյունքի յուրացումը գնահատվելու է գործնական առաջադրանքների հիման վրա: ՈՒսանողին հանձնարարվելու էկատարել գործնական առաջադրանք՝ օգտագործելով ծրագրի մենյուն և գործիքները:Արդյունքը համարվում է ձեռք բերված, եթե ուսանողը առաջադրանքները կատարում է գրագետ: | |
Մեթոդաբանությունը և ռեսուրսները | գործնական աշխատանք՝ 20 ժամ | |
ՈՒսումնառության արդյունք 4 | Ներկայացնել ծրագրային էֆեկտները և էլեմենտների մոնտաժման հնարավորությունները | |
Կատարման չափանիշներ | 1) ներկայացնում է ծրագրային էֆեկտները իրենց ֆունկցիոնալ հնարավորություններով,2) կատարում է մառախուղի էֆեկտի կիրառում բնապատկերի վրա:3) իրականացնում է պատկերի տոնային հարաբերությունների փոփոխություն,
4) փոխում է նկարի փափկությունը, 5) ներկայացնում է մոնտաժային աշխատանքների հնարավորությունը, 6) իրականացնում է գիշերային պատկերի ստացման մոնտաժային աշխատանք 7) ներկայացնում է հիմնական գույների ընտրման կարգը: |
|
Գնահատման միջոցը | Արդյունքի յուրացումը գնահատվելու է գործնական առաջադրանքների հիման վրա: ՈՒսանողին հանձնարարվելու էկատարել գործնական առաջադրանք՝ օգտագործելով ծրագրային էֆեկտները և էլեմենտների մոնտաժմանհնարավորությունները:
Արդյունքը համարվում է ձեռք բերված, եթե ուսանողը առաջադրանքները կատարում է անսխալ: |
|
Մեթոդաբանությունը և ռեսուրսները | Արդյունքի ուսուցումը կատարվելու է գործնական պարապմունքների միջոցով: Անհրաժեշտ է ունենալ ծրագրերիուսուցման ձեռնարկներ, համակարգիչ, պրոեկցիոն սարք, ծրագրային աշխատանքների լավագույն օրինակներ ևհամակարգչային դասասենյակ: | |
ՈՒսուցման երաշխավորվածժամաքանակը | գործնական աշխատանք՝ 22 ժամ | |
ՄՈԴՈՒԼԻԱՆՎԱՆՈՒՄԸ<<ՎԵԿՏՈՐԱՅԻՆ ԳՐԱՖԻԿԱCOREL DRAW>> | ||
Մոդուլինպատակը | Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի ծանոթացնել վեկտորային գրաֆիկայի <<Corel DRAW>> ծրագրային փաթեթին ևկիրառական խնդիրների լուծման մեթոդներին: | |
Մոդուլի տևողությունը | 72 ժամգործնական աշխատանք՝ 72 ժամ | |
Մուտքային պահանջները | Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է ուսումնասիրել <<Կետայինգրաֆիկա (AdobePhotoshop)>> մոդուլը: | |
ՈՒսումնառության արդյունքները | Այս մոդուլը յուրացնելուց հետո ուսանողը պետք է1) ներկայացնիգույնը, գունայինմոդելներըևկոնտուրներըվեկտորայինգրաֆիկայում,2) ներկայացնի պարզ օբյեկտների ստեղծում և պահպանում վեկտորային գրաֆիկում,
3) ներկայացնի բարդ օբյեկտների ստեղծումը պարզ օբյեկտների միջոցով, 4) ներկայացնի սահուն անցման և կրկնվող կոնտուրների էֆեկտները, 5) ներկայացնի շողքի ստացման և գծային հեռանկարի էֆեկտները |
|
Մոդուլի գնահատման կարգը | Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի ապահովումն է: | |
ՈՒսումնառության արդյունք 1 | Ներկայացնել գույնը, գունային մոդելները և կոնտուրները վեկտորային գրաֆիկայում, | |
Կատարման չափանիշներ | 1) օգտագործում է գույնը թվային տեսքով,2) օգտագործում է հիմնական գույները և խառնուրդները,3) օգտագործում է գունային մոդելները RGB ,CMYK,
4)օգտագործում է ճառագայթ արձակող և արտացոլված գույները, 5) իրականացնում էգույների կարգավորում, 6)տեղադրում է վեկտորային պատկերի եզրագծային կոնտուրները, 7) օգտագործում է կոնտուր ստեղծող գործիքներ; |
|
Գնահատման միջոցը | Արդյունքի յուրացումը գնահատվելու է գործնական առաջադրանքների հիման վրա: ՈՒսանողին հանձնարարվելու էկատարել գործնական առաջադրանք վեկտորայինգրաֆիկայում օգտագործելով գույնը,գունային մոդելները և կոնտուրները:
Արդյունքը համարվում է ձեռք բերված, եթե ուսանողը առաջադրանքները կատարում է անսխալ: |
|
Մեթոդաբանությունը և ռեսուրսները | Արդյունքի ուսուցումը կատարվելու է գործնական պարապմունքների միջոցով: Անհրաժեշտ է ունենալ ծրագրերիուսուցման ձեռնարկներ, համակարգիչ, պրոեկցիոն սարք, ծրագրային աշխատանքների լավագույն օրինակներ ևհամակարգչային դասասենյակ: | |
ՈՒսուցման երաշխավորվածժամաքանակը | գործնական աշխատանք՝ 10 ժամ | |
ՈՒսումնառության արդյունք 2 | Ներկայացնել պարզ օբյեկտների ստեղծում և պահպանում վեկտորային գրաֆիկում | |
Կատարման չափանիշներ | 1) դասակարգում է պարզ օբյեկտների հատկությունները,2) կիրառում է մասնատման կամ եզրագծի ռեժիմը,3) կիրառում է էլիպս գործիքի ռեժիմները,
4) օգտագործում է նախշերի ստացման գործիքները, 5) իրականացնում է օբյեկտի հայելաձև պատկերի ստեղծում, 6) ստեղծում է բազմանկյուն պատկերային էլեմենտներ, 7) կառուցում է սպիրալ տիպի պատկերներ: |
|
Գնահատման միջոցը | Արդյունքի յուրացումը գնահատվելու է գործնական առաջադրանքների հիման վրա: ՈՒսանողին հանձնարարվելու էկատարել գործնական առաջադրանք վեկտորայինգրաֆիկայում պարզ օբյեկտների ստեղծման և պահպանմանվերաբերյալ:
Արդյունքը համարվում է ձեռք բերված, եթե ուսանողը առաջադրանքները կատարում է գրագետ: |
|
Մեթոդաբանությունը և ռեսուրսները | Արդյունքի ուսուցումը կատարվելու է գործնական պարապմունքների միջոցով: Անհրաժեշտ է ունենալ ծրագրերիուսուցման ձեռնարկներ, համակարգիչ, պրոեկցիոն սարք, ծրագրային աշխատանքների լավագույն օրինակներ ևհամակարգչային դասասենյակ: | |
ՈՒսուցման երաշխավորվածժամաքանակը | գործնական աշխատանք՝ 12 ժամ | |
ՈՒսումնառության արդյունք 3 | Ներկայացնել բարդ օբյեկտների ստեղծումը պարզ օբյեկտների միջոցով | |
Կատարման չափանիշներ | 1) կիրառում է պարզ պատկերների միավորման եղանակները,2) իրականացնում է պարզ օբյեկտների միացումը և ընդհանուր եզրագծի ստացումը,3) կատարում է օբյեկտների տեղադրում իրար մեջ,
4) կատարում է կոնտուրների փակում և արտահայտում է գունային լիցքով, 5) ներկայացնում է պարզ օբյեկտի հատկությունների փոխանցումը նոր օբյեկտին: |
|
Գնահատման միջոցը | Արդյունքի յուրացումը գնահատվելու է գործնական առաջադրանքների հիման վրա: ՈՒսանողին հանձնարարվելու էկատարել գործնական առաջադրանք պարզ օբյեկտների միջոցով ստեղծել բարդ օբյեկտներ:Արդյունքը համարվում է բավարար, եթե ուսանողը գործնական առաջադրանքները կատարում է անթերի: | |
Մեթոդաբանությունը և ռեսուրսները | Արդյունքի ուսուցումը կատարվելու է գործնական պարապմունքների միջոցով: Անհրաժեշտ է ունենալ ծրագրերիուսուցման ձեռնարկներ, համակարգիչ, պրոեկցիոն սարք, պարզ օբյեկտներից բարդի ստեղծման լավագույն օրինակներ ևհամակարգչային դասասենյակ: | |
ՈՒսուցման երաշխավորվածժամաքանակը | գործնական աշխատանք՝ 12 ժամ | |
ՈՒսումնառության արդյունք 4 | Ներկայացնել սահուն անցման և կրկնվող կոնտուրների էֆեկտները | |
Կատարման չափանիշներ | 1) կիրառում է միջանկյալ օբյեկտների ստացման մեթոդը,2) կատարում է սահուն անցում հիմնական օբյեկտից միջանկյալ օբյեկտ:3) իրականացնում է միջանկյալ օբյեկտների քանակի, գույնի փոփոխություն,
4) փոխում է օբյեկտի պտտման անկյան աստիճանը, |
|
Գնահատման միջոցը | Արդյունքի յուրացումը գնահատվելու է գործնական առաջադրանքների հիման վրա: ՈՒսանողին տրվողառաջադրանքների միջոցով կբացահայտվի ուսանողի կարողությունները կրկնվող կոնտուրների էֆեկտների և սահունանցման վերաբերյալ:
Արդյունքը համարվում է բավարար, եթե ուսանողը գործնական առաջադրանքները կատարում է կատարման չափանիշներին համապատասխան: |
|
Մեթոդաբանությունը և ռեսուրսները | Արդյունքի ուսուցումը կատարվելու է գործնական պարապմունքների միջոցով: Անհրաժեշտ է ունենալ ծրագրերիուսուցման ձեռնարկներ, համակարգիչ, պրոեկցիոն սարք, կրկնվող եզրագծերի (կոնտուրների) և հիմնական օբյեկտիցմիջանկյալ օբյեկտ սահուն անցման լավագույն օրինակներ և համակարգչային դասասենյակ: | |
ՈՒսուցման երաշխավորվածժամաքանակը | գործնական աշխատանք՝ 18 ժամ | |
ՈՒսումնառության արդյունք 5 | Ներկայացնել շողքի ստացման և գծային հեռանկարի էֆեկտները | |
Կատարման չափանիշներ | 1) կիրառում է շողքի ստվերի արտահայտման գործիքները,2) փոփոխում է շողքի գույնը, թափանցիկությունը, խտությունը, ուղղությունը,3) կիրառում է ստանդարտ ստվերների կատարման ձևերը,
4) կատարում է ստվերների կրկնօրինակում բարդ օբյեկտների վրա, 5) Ստեղծում է տարածության մեջ տեղադրված ուղիղ օբյեկտով պատկեր: |
|
Գնահատման միջոցը | Արդյունքի յուրացումը գնահատվելու է գործնական առաջադրանքների հիման վրա: Առաջադրանքների միջոցովկբացահայտվի ուսանողի կարողությունները գծային հեռանկարի էֆեկտների և շողքի ստացման վերաբերյալ:Արդյունքը համարվում է բավարար, եթե ուսանողը գործնական առաջադրանքները կատարում է կատարման
չափանիշներին համապատասխան: |
|
Մեթոդաբանությունը և ռեսուրսները | Արդյունքի ուսուցումը կատարվելու է գործնական պարապմունքների միջոցով: Անհրաժեշտ է ունենալ մասնագիտականգրականություն, ծրագրերի ուսուցման ձեռնարկներ, համակարգիչ, պրոեկցիոն սարք և համակարգչում պահպանվածլավագույն օրինակների ցուցադրում և ուսումնասիրություն, համակարգչային դասասենյակ: |